maanantai 25. maaliskuuta 2019

Ihan hyvin voi olla!


Kaikkihan ovat jo nähneet, miten söpö leikkikoira olen. Minulta on usein kysytty, mistä kauneuteni on peräisin. Ja aivan yhtä usein minä olen vastannut, että en tiedä. Luulen kyllä, että vastustamaton ulkonäköni on vanhempieni ansiota. Pakko olla, sillä olemme kaikki nättejä, kukin tavallamme.

Minä olen siis Hupi von Düsseldorf, jalosukuinen villakoira. Tunnette jo varmasti myös siskoni Trixien ja Marien. Marie on minua hieman nuorempi, hän on jalosukuinen cockerspanieli – kuin Kaunotar Walt Disneyn piirretyssä, Kaunottaressa ja Kulkurissa. Trixie on nuorin sisareni, hän puolestaan on jalosukuinen mopsi, hyvin vauhdikas sellainen.

Nyt joku ihminen sitten jo hermostuu, että miten sisarina voi muka olla jalosukuinen villakoira,
jalosukuinen cockerspanieli ja jalosukuinen mopsi? Ihan hyvin voi olla. Leikkikoiramaailmassa on
täysin mahdollista, että jos vanhemmat ovat jalosukuisia sekarotuisia, niin lapsista voi tulla mitä
vaan.

Ihan yksinkertaista, mikäli ei väkisin yritä tehdä asioista vaikeita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti